Vi starter opp med lunsj kl 13.00 lørdag, yoga time kl 15.30. det blir en yoga økt søndag formiddag også.

Vi har denne gang valgt å ha 1 overnatting istedenfor 2, og tanken bak det er at det da er mulig for flere å bli med.

Påmelding er allerede startet, men der er stadig plass til fler så her er det bare å melde seg, enten man vil ha enerom eller finner en å dele med.

Pris i enkeltrom kr 2800, har du noen å dele rom med er pris pr person kr 2150. Dette inkluderer lunsj og middag lørdag, frokost søndag, 2 yoga økter, og vi kan fritt benytte oss av velvære og spa avdelingen.

Hotellet har egen spaavdeling, det må bestilles direkte med hotellet og er ikke inkludert. https://solstrand.com/spameny/

Dette arrangementet er kun for hovedmedlemmer/ kategori 1. Det er begrenset antall plasser.
Påmeldingsfrist 15. august

Alle aktiviteter har likeperson/ likepersoner tilstede.

Det er bindende påmelding til aktiviteter, etter at påmeldingsfrist har utløpt er det desverre ikke mulig å få tilbake innbetalinger. Vi håper å treffe mange av dere, enten man allerede kjenner noen fra før, har et nettverk, eller man føler seg alene og vil treffe likesinnede.

Brystkreftforeningen I Bergen er en inkluderende forening og alle våre medlemmer er like velkommen

Påmeldinger til : sekretaer.bergen@brystkreftforeningen.no eller på sms til 901 22 460.