OBS ; det selges ikke lodd i loddbøker denne kvelden i og med at trekningen på loddbøkene gjøres i forkant av basaren.

Inntekten går til lokalforeningen i Bergen og kommer medlemmene til gode. Vi tar kr. 100,- i inngangspenger, og dette betales ved tilsendt faktura.

Ta kontakt dersom du vil selge loddbøker Gevinster mottas med takk.

Påmeldingsfrist 20 Oktober

Alle aktiviteter har likeperson/ likepersoner tilstede.

Det er bindende påmelding til aktiviteter, etter at påmeldingsfrist har utløpt er det desverre ikke mulig å få tilbake innbetalinger. Vi håper å treffe mange av dere, enten man allerede kjenner noen fra før, har et nettverk, eller man føler seg alene og vil treffe likesinnede.

Brystkreftforeningen I Bergen er en inkluderende forening og alle våre medlemmer er like velkommen

Påmeldinger til : sekretaer.bergen@brystkreftforeningen.no eller på sms til 901 22 460.