Aktuelt under 40

Invitasjon til landssamlingen 2017

Årets landssamling arrangeres i Kristiansand 22.-24. september 2017. Alle medlemmer (født 1972 eller yngre) er hjertelig velkommen til å søke om plass. Førstemann til mølla er prinsippet som gjelder, men de under 40, samt nylig behandlede og de som ikke har deltatt på samlingen vil prioriteres i første rekke.

Invitasjon til landssamlingen finner du her

Du kan melde deg på her

Ved spørsmål kontakt Therese Lie på e-post (terese_lie(at)hotmail.com), eller tlf 95483491

Merk at påmeldingsfristen er 22. mai

Lokalforening i Østfold inviterer til lunsj

Lokalforeningen Sarpsborg/Fredrikstad og Halden inviterer, i samarbeid med kreftkoordinator i Fredrikstad, unge medlemmer i lokalforeningen til lunsj.

Tid og sted er 4. oktober klokken 13-14 på Fix Cafe ved Helsehuset i Fredrikstad.

– Vi ønsker i samarbeid med kreftkoordinator å gjøre en innsats og slå et slag for denne gruppen. Vi tar en felles prat rundt et dekket bord. Velkommen! heter det i invitasjonen fra Brystkreftforeningen Sarpsborg/Fredrikstad og Halden.

Invitasjon til landssamlingen 2016

Årets landssamling arrangeres i Trondheim 23.-25. september 2016. Alle som er under 40 (dvs. født i 1976 eller senere) inviteres til å melde seg på arrangementet. I utgangspunktet er det 1. mann til mølla som gjelder, dog vil nybehandlede prioriteres.

Invitasjon til landssamlingen finner du her.

Du kan melde deg på her

Ved spørsmål kontakt Marita Angell på e-post (amarita(at)hotmail.com), alternativt tlf 908 61 491. Merk at påmeldingsfristen er 15. mars