Vi har flyttet foreningens årsmøte til fredag 1. Februar kl 18.00 på Trapp Ned i Hafstadvegen, Førde
Hjertelig velkommen til alle våre medlemmer, vi går ut og spiser middag sammen etterpå.

Mer infomasjon? Ta kontakt med styret i foreningen

Kjære dere!

Vi inviterer våre medlemmer og deres barn og venner på juleavslutning og juleverksted med "noget attåt" og litt anna. Du som har symaskin tar med det og eventuelt materialer. Vi kommer til å lage juleforkle, julekurv, glassbrikker og div. annet. Vi skal ha den gode samtalen oss i mellom og ha en trivelig, avslappet kveld sammen på Trapp Ned torsdag 29. Nov. kl 18.00-21.00

Du må betale for materialene du bruker og kan få kjøpt det på Trapp Ned. Vi serverer noe smått, godt å spise. Du er hjertelig velkommen, gleder oss til å se deg.

Vi må dessverre avlyse vårt temamøte fredag 23. november fordi foredragsholderen må i et møte i Brussel. Det vil bli satt opp et nytt temamøte i 2019 som vi kommer tilbake til.

Brystkreftforeningen Sunnfjord er godt i gang med aktivitetsåret 2016. Det inneholder blant annet familiedag, temamøter med faglig innhold, Rosa sløyfe-aktivitet og sosialt samvær. Se programmet her.

Kalender - Brystkreftforeningen Sunnfjord

Besøksadresse: Øvre Vollgate 11, Oslo