Tekst: Redaksjonen
Bilde: Unsplash

Høsten 2021 hadde DNB en #huninvesterer-turné rundt i Norge. De inviterte inn kvinner for å lære mer om investeringer for å tette kapitalgapet mellom kvinner og menn. DNB gjentok samme turné i fjor høst, og byene som deltok på dette i region Vest (Ålesund, Førde, Kristiansund og Molde) ønsket å donere billettinntektene til Brystkreftforeningen som takk for det viktige arbeidet foreningen gjør.

Takk for støtten

Styreleder Ellen Harris Utne er glad for at bankene nok en gang ønsker å donere en gave til Brystkreftforeningen.

– Stadig flere overlever brystkreft, og det er vi veldig glade for. Men det betyr også at svært mange sliter med senskader etter behandling. Den siste tiden har hatt fokus på brystkreft og psykisk helse, og dette har skapt et stort engasjement i sosiale medier. Vi jobber for at flere skal få bedre livskvalitet etter brystkreft, sier Harris Utne.

Da er donasjoner som dette kjærkomne.

– Tusen takk til DNB region Vest for at dere valgte å gi billettinntektene til oss, sier styrelederen takknemlig.