Øvre Romerike: Trening

Dato
17.05.2018 19:30
Døli skole

TRENING PÅ TORSDAGER: Vi fortsetter med TRIM denne våren og er i full gang.
Treningene ledes av Hanne Karoline Dølør. Hun er fysioterapeut og tok AKTIV INSTRUKTØR utdannelsen på Norsk Idrettshøgskole i 2015. Hanne har jobbet mye innen kreftrehabilitering på sin tidligere jobb på Glittreklinikken og nå i Ullensaker kommune. Hennes mål med treningen er at man skal oppleve treningsglede og mestringsfølelse.
Nyeste forskning viser at noe av det viktigste du kan gjøre for å forebygge tilbakefall av kreft er å være fysisk aktiv. Det blir en times trening på torsdager kl. 19:30 i gymsalen på DØLI skole på Jessheim. Vi fortsetter også til høsten om vi får flere deltagere. Egenandelen er kr. 350,-. Egenandelen betales til Brystkreftforeningen Øvre Romerike Kto. 1644 21 62550. Meld deg på med navn til Frida på e-post jofridur(at)online.no eller på mobil: 41462168. Vel møtt til torsdagstrim! Det er fint om du begynner nå og vi kan gi redusert pris for første halvår. Ta en prøvetime gratis før du bestemmer deg.

OBS: Ta kontakt med stryet i forhold til trening i forbindelse med ferie og høytider.

Mer informasjon? Ta kontakt med styret i foreningen

Location information

Døli skole

Fylke