Helse Sør-Øst/Hamar: Regionalt treff for deg med metastatisk brystkreft

14. feb 2018 11:00– 14:00
Sted: Strandgata 65, Hamar, Hedmark, Norge
Kategori: Regionale arrangementer

Invitasjon til regionalt nettverkstreff for deg med metastatisk brystkreft

Vi i Brystkreftforeningen Hamar vil få ønske deg velkommen til et lunsjtreff i Hamar.

Vi er blitt inspirert av pilotprosjektet som har pågått i Helse Sør-Øst for medlemmer med metastatisk brystkreft. Brystkreftforeningen Hamar hører til i denne helseregionen, og siden det ikke har vært et treff i vårt nærområde ønsket vi å arrangere et treff i februar 2018. Vi har vært i kontakt med prosjektgruppa og sekretariatet, og hentet gode råd.

Tid: Onsdag 14. februar 2018 kl. 11.00 – 14.00
Sted: Kreftforeningen, Strandgata 65, 2317 Hamar
Tema: Brystkreft og trening ved Heidi Bjerkestrand. Hun er utdannet sykepleier og personlig trener, Aktiv mot Kreft instruktør fra Norges Idrettshøgskole og har spesialkompetanse på trening for kreftpasienter. Hun går for tiden på kurs for å lære medisinsk yoga. Hun er ansatt på Espern treningssenter, Hamar.
Påmelding: Send e-post til kari.gudrun.bakkerud(at)gmail.com. Fint om du gjør det innen 1. februar pga. matbestilling.

Det blir servert lunsj rundt småbord slik at det er lett å prate og bli kjent med hverandre.

Lokalet til Kreftforeningen ligger sentralt mellom buss- / jernbanestasjon og Stortorget. Det tar bare 5 minutter å gå fra disse stedene. Det er også gode parkeringsmuligheter i nærheten.

Vi gleder oss, velkommen skal du være!

Brystkreftforeningen Hamar.